OMIC
El Servei de l'oficina Provincial d'informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. Formen el servei de l'OPIC: la Bústia del Consumidor que amb l'ajuntament de fonollosa recull diàriament les consultes dels ciutadans .
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Línies de servei:
- Informació i orientació
- Tramitació de queixes i denúncies
- Campanyes d'informació i sensibilització
Persones destinatàries:
Tota la ciutadania que vulgui reclamar
Cost per l'usuari:
Gratuït
Equip tècnic:
Tècnics de l'oficina de l'OPIC
Àrea responsable:
Àrea de serveis a les persones
Unitat responsable:
Cultura i tursime
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
Visitant l'OPIC o venint a les oficines de l'Ajuntament
Adreça:
L'ajuntament de Fonollosa té un conveni amb Diputació de Barcelona referent a les polítiques de consum, els drets i l'orientació cap els consumidors. L'oficina provincial d'informació al consumidor (OPIC) és una unitat mòbil que es deplaça al municipi de Fonollosa cada mes i mig.
Darrera actualització: 14.11.2017 | 09:34