Ahir dimecres al programa "Cap i Casal" de Canal Taronja van entrevistar a l'alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez i Mosella.
Durant l'entrevista es va fer un breu repàs dels principals projectes de la legislatura 2023/27, fent incís sobretot a la nova Escola, les obres de pacificació previstes davant del Casal de Fals, la cessió de la Torre Nova i les inversions a les Torres de Fals i la importància de les quatre entitats culturals del municipi que ens permet oferir un gran ventall d'actes, alguns d'ells amb una important rellevància com és el "Pessebre Vivent del Bages" o les "Vesprades sota l'Alzina".
👉 Un altre tema important i d'actualitat tractat a l'entrevista és la manca d'horaris viables i la mala gestió del transport públic al municipi, incloent aquí la problemàtica vigent derivada pels sobre costos que ocasionen el transport escolar no obligatori i el menjador escolar.
ℹ️ Podeu escoltar l'entrevista sencera al següent enllaç: Entrevista a Eloi Hernàndez (Cap i Casal - Canal Taronja)