Tràmits

  • Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic

    Mitjançant la Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic la persona interessada posa en coneixement de l'Administració l'inici i modificació substancial d'una activitat econòmica i hi adjunta el certificat tècnic acreditatiu del compliment dels requisits necessaris que estableix la normativa vigent per a l'exercici de l'activitat.

  • Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat

    Mitjançant la Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat la persona interessada posa en coneixement de l'Administració l'inici o modificació substancial d'una activitat econòmica

  • Comunicació de canvi de titularitat d'activitats

    És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l'Ajuntament que transmet el corresponent títol que l'habilitava per exercir l'activitat.

    Aquesta comunicació a l'Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.

  • Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)

    És el règim d'intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l'ens local fets o elements relatius a l'inici d'una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s'acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.

    Se sotmeten a aquest règim les activitats relacionades a l'Annex III de la Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i les activitats consistents en unitats tècniques mòbils de caràcter temporal associades a obres d'infraestructures públiques o privades, o a activitats de tractament de residus, o a instal·lacions similars de l'annex II de l'esmentada Llei, sempre que, com a activitats independents i per les seves característiques, no estiguin associades a un emplaçament fix ni tinguin la condició d'activitats estables.

  • Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient

    És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l'Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.

    Modificació no substancial: aquella que no comporta repercussions importants o perjudicials sobre les persones o pel medi ambient.

  • Consulta prèvia de classificació de l'activitat

    És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l'Ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d'aquesta i, per tant, de la tramitació administrativa municipal que li és d'aplicació.

    La descripció aportada de l'activitat a desenvolupar ha d'ésser el més ample possible per tal de poder classificar-la correctament.

  • Declaració responsable de gestió de residus orgànics i/o vegetals

    Per tal de poder beneficiar-se de la taxa justa de residus en el cas dels habitatges que disposin d'un sistema d'auto compostatge i no utilitzen el contenidor orgànic municipal, es necessari declarar a l'Ajuntament la situació mitjançant la presentació de la declaració responsable que trobareu en aquest apartat.

    Amb aquest tràmit l'Ajuntament podrà fer un correcte seguiment que permetrà l'aplicació de la part variable de la quota correctament, tal com s'especifica a l'article 5 de l'Ordenança Fiscal núm. 26 de l'Ajuntament de Fonollosa.

  • Declaració responsable en matèria de salut alimentària

    És el règim d'intervenció pel qual la persona interessada declara, sota la seva responsabilitat, les dades de l'establiment i de l'activitat i manifesta que compleix i aplica els requisits establerts a la legislació sanitària i que es compromet a mantenir-ne el compliment durant l'exercici d'aquesta activitat.

    Se sotmeten a aquest règim els establiments i les empreses alimentàries que manipulin, transformin, envasin, emmagatzemin o serveixin aliments per a la seva venda o entrega in situ al consumidor final, amb o sense repartiment a domicili, o a col·lectivitats. Aquests establiments també hi estan sotmesos quan subministren a altres establiments d'aquestes mateixes característiques, i es tracti d'una activitat marginal en termes tant econòmics com de producció, respecte de la realitzada per aquells, que es dugui a terme en l'àmbit de la unitat sanitària local, zona de salut o territori d'iguals característiques o finalitat que defineixi l'autoritat competent corresponent.

  • Exercici del dret a la limitació del tractament

    Aquest tràmit et permet sol·licitar que limitem el tractament de les teves dades personals per alguns dels motius previstos a la normativa. Només poden realitzar-lo les persones físiques i els seus representants perquè és un dret fonamental d’aquestes

  • Exercici del dret d'accés

    Aquest tràmit et permet sol·licitar i obtenir informació sobre si les teves dades de caràcter personal, incloses als registres d’activitats de tractament de l’ens, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat i amb quins usos concrets, les categories de dades, així com quin és l'origen de les dades i quines comunicacions s'han realitzat o es pretenen realitzar

    En el seu cas, també permet conèixer els terminis de conservació d’aquestes dades i l’existència de decisions automatitzades, inclosa l’elaboració de perfils.

    Aquest tràmit només poden realitzar-lo les persones físiques i els seus representants perquè és un dret fonamental d’aquestes.

  • Exercici del dret d'oposició

    Aquest tràmit et permet sol·licitar que no es tractin les teves dades personals o el cessament del seu tractament, si aquest s'hagués iniciat anteriorment, per motius relacionats amb la teva situació particular. Pots exercir aquest tràmit en diferents casos.

    Només poden realitzar-lo les persones físiques i els seus representants perquè és un dret fonamental d’aquestes.

  • Exercici del dret de rectificació

    Aquest tràmit et permet sol·licitar la rectificació de les teves dades personals quan aquestes siguin inexactes o incompletes. Quan formulis la teva sol·licitud hauràs d'indicar la dada o les dades errònies i la correcció corresponent, i acompanyar-la de la documentació que ho justifica en cada cas.

    Només poden realitzar-lo les persones físiques i els seus representants perquè és un dret fonamental d’aquestes.

  • Exercici del dret de supressió

    Aquest tràmit et permet sol·licitar que suprimim les teves dades personals per algun/s dels diferents motius previstos. Per formular-lo, hauràs d'indicar les dades personals a què et refereixes.

    Només poden realitzar-lo les persones físiques i els seus representants perquè és un dret fonamental d’aquestes.

Darrera actualització: 23.06.2021 | 11:02
Darrera actualització: 23.06.2021 | 11:02