Atenció ciutadana general
Atendre, informar i assessorar la ciutadania per gestionar i facilitar el desenvolupament de les diferents relacions entre ciutadania i Ajuntament.
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i empreses que requereixin realitzar tràmits o altres actuacions.
Línies de servei:
- Informació general
- Tramitació
Persones destinatà ries:
Tots els ciutadans
Cost per l'usuari:
Gratuït
Equip tècnic:
No hi ha equip tècnic. S'atén el ciutadà i després si és necessari es deriva cap a serveis tècnics més especialitzats.
Àrea responsable:
Àrea de Gestió de Recursos i Governació
Unitat responsable:
Administració i Governació
Unitats implicades:
Totes les unitats depenen d'atenció ciutadana
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
S'atén els ciutadans per diferents vies:
-Presencialment: Oficines d'Atenció al Ciutadà (C/ Església s/n-08259 - Fonollosa)
-Per telèfon: 93.836.60.05
-Per correu electrònic: fonollosa@diba.cat
-Per registre de queixes i suggeriments (E-tram) que es es pot trobar a la pàgina web www.fonollosa.cat
-Per notificacions electròniques: Programa E-Notum
Adreça:
Oficina d'Atenció Ciutadana. C/ Església s/n - 08259 - Fonollosa
Darrera actualització: 18.01.2019 | 16:52